FAQ

Najpopularniejsze pytania

Czy jest dostępna aplikacja na smartfony?

Tak. Aplikacja fliGo jest dostępna w GooglePlay i AppStore.

Czy SafeFleet pomoże mi rozeznać się w oferowanych przez siebie usługach, by wybrać to, co najlepiej wpisze się w działalność firmy?

Oczywiście. Propozycje SafeFleet są elastyczne. Przeanalizujemy wspólnie Państwa potrzeby, z uwzględnieniem branży i warunków, w jakich funkcjonuje firma, i dostosujemy do nich nasze rozwiązania.

Ile wynosi gwarancja na urządzenie GPS?

Gwarancja wynosi 24 miesiące.

Czy instalacja urządzenia SafeFleet nie wpływa negatywnie na gwarancję na pojazd?

Nie, montaż urządzenia nie wpływa na gwarancję na pojazd

Gdzie można zainstalować urządzenia SafeFleet?

Instalacją urządzeń zajmują się punkty serwisowe w całej Europie. Można też zamontować urządzenia samodzielnie. Szczegóły u przedstawicieli SafeFleet.

Ilu użytkowników można dodać do własnego konta?

Nie ma ograniczeń.

Czy SafeFleet wysyła powiadomienia, kiedy dzieje się coś wymagającego uwagi?

Tak, każda sytuacja, która wymaga uwagi i działania użytkownika, jest sygnalizowana powiadomieniami.

W jaki sposób aktywować roaming?

Roaming aktywuje się w menu urządzenia. Należy wybrać numer urządzenia, na którym ma być aktywowany roaming, następnie kliknąć na żądanie roamingu i zaznaczyć okres jego obowiązywania.

Czy opłata za przesyłanie danych w roamingu jest dodatkowo płatna?

Cena za przesyłanie danych z dowolnego kraju jest wliczona w miesięczny abonament.

Czy SafeFleet ma dział serwisowy?

Tak, mamy dział wsparcia technicznego, który udziela niezwłocznych odpowiedzi każdemu klientowi, który zgłosi problem przy pomocy SafeFleet Portal. Można również wysłać pytania na adres e-mail: support@safefleet.eu lub skorzystać z telefonicznego wsparcia: +48 533 054 486,

od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00.

Jakie usługi wchodzą w zakres serwisu?

Instalacja oraz demontaż urządzeń GPS, przeniesienie urządzenia GPS z jednego pojazdu do innego, montaż i wymiana sond paliwowych, wymiana kart SIM, a także inne czynności serwisowe.

Jakie usługi serwisowe są płatne?

Wszystkie usługi serwisowe po gwarancji są płatne. Ponowna aktywacja karty SIM jest płatna również w okresie gwarancyjnym.

Co jest niezbędne, by mieć dostęp do usług SafeFleet?

Wystarczy dostęp do Internetu na urządzeniu stacjonarnym lub mobilnym. Przygotowaliśmy także aplikację fliGo, w wersji na Android i iOS.

Jaki jest minimalny okres umowy?

Umowy zawierane są na minimum 12 miesięcy.

Czy można nadać status użytkownika klientowi?

Tak. W SafeFleet jest kilka opcji dzielenia się pozycją pojazdu ze wskazanymi podmiotami, np.:

  • można dodać użytkownika z ograniczonymi prawami dostępu;

  • można utworzyć link tymczasowy do trasy przejazdu;

  • można udostępnić podgląd pozycji pojazdów innemu użytkownikowi SafeFleet Portal