FAQ

Najpopularniejsze pytania

FAQ

  • Aplikacja

    Czy jest dostępna aplikacja na smartfony?

    Tak. Aplikacja fliGo jest dostępna w GooglePlay i AppStore.

  • BGTOLL

    Elektroniczny system poboru opłat drogowych w Bułgarii, wprowadzony 1 marca 2020 r.

    BGTOLL w ofercie SafeFleet – więcej informacji [tutaj]

  • Doradztwo

    Czy SafeFleet pomoże mi rozeznać się w oferowanych przez siebie usługach, by wybrać to, co najlepiej wpisze się w działalność firmy?

    Oczywiście. Propozycje SafeFleet są elastyczne. Przeanalizujemy wspólnie Państwa potrzeby, z uwzględnieniem branży i warunków, w jakich funkcjonuje firma, i dostosujemy do nich nasze rozwiązania.

  • e-TOLL

    Elektroniczny system poboru opłaty za przejazd po płatnych odcinkach dróg w Polsce, uruchomiony w czerwcu 2021 r. Zastąpił dotychczasowy system viaTOLL.

    e-TOLL w ofercie SafeFleet – więcej informacji [tutaj]

  • Gwarancja

    Ile wynosi gwarancja na urządzenie GPS?

    Gwarancja wynosi 24 miesiące.

    Czy instalacja urządzenia SafeFleet nie wpływa negatywnie na gwarancję na pojazd?

    Nie, montaż urządzenia nie wpływa na gwarancję na pojazd

  • HU-GO

    Elektroniczny system poboru opłat drogowych na Węgrzech, wprowadzony 1 lipca 2013 r.

    HU-GO w ofercie SafeFleet – więcej informacji [tutaj]

  • Instalacja

    Gdzie można zainstalować urządzenia SafeFleet?

    Instalacją urządzeń zajmują się punkty serwisowe w całej Europie. Można też zamontować urządzenia samodzielnie. Szczegóły u przedstawicieli SafeFleet.

  • Konto użytkownika

    Ilu użytkowników można dodać do własnego konta?

    Nie ma ograniczeń.

  • Monitoring GPS pojazdów

    Jeden z elementów całego systemu SafeFleet. Monitoring umożliwia sprawowanie kontroli nad wszystkimi, interesującymi użytkownika, aspektami związanymi z funkcjonowaniem floty.

  • Powiadomienia

    Czy SafeFleet wysyła powiadomienia, kiedy dzieje się coś wymagającego uwagi?

    Tak, każda sytuacja, która wymaga uwagi i działania użytkownika, jest sygnalizowana powiadomieniami.

  • Roaming

    W jaki sposób aktywować roaming?

    Roaming aktywuje się w menu urządzenia. Należy wybrać numer urządzenia, na którym ma być aktywowany roaming, następnie kliknąć na żądanie roamingu i zaznaczyć okres jego obowiązywania.

    Czy opłata za przesyłanie danych w roamingu jest dodatkowo płatna?

    Cena za przesyłanie danych z dowolnego kraju jest wliczona w miesięczny abonament.

  • Serwis

    Czy SafeFleet ma dział serwisowy?

    Tak, mamy dział wsparcia technicznego, który udziela niezwłocznych odpowiedzi każdemu klientowi, który zgłosi problem przy pomocy SafeFleet Portal. Można również wysłać pytania na adres e-mail: support@safefleet.eu lub skorzystać z telefonicznego wsparcia: +48 533 054 486,

    od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00.

    Jakie usługi wchodzą w zakres serwisu?

    Instalacja oraz demontaż urządzeń GPS, przeniesienie urządzenia GPS z jednego pojazdu do innego, montaż i wymiana sond paliwowych, wymiana kart SIM, a także inne czynności serwisowe.

    Jakie usługi serwisowe są płatne?

    Wszystkie usługi serwisowe po gwarancji są płatne. Ponowna aktywacja karty SIM jest płatna również w okresie gwarancyjnym.

  • Sprzęt

    Co jest niezbędne, by mieć dostęp do usług SafeFleet?

    Wystarczy dostęp do Internetu na urządzeniu stacjonarnym lub mobilnym. Przygotowaliśmy także aplikację fliGo, w wersji na Android i iOS.

  • Umowa

    Jaki jest minimalny okres umowy?

    Umowy zawierane są na minimum 12 miesięcy.

  • Użytkownik

    Czy można nadać status użytkownika klientowi?

    Tak. W SafeFleet jest kilka opcji dzielenia się pozycją pojazdu ze wskazanymi podmiotami, np.:

    • można dodać użytkownika z ograniczonymi prawami dostępu;
    • można utworzyć link tymczasowy do trasy przejazdu;
    • można udostępnić podgląd pozycji pojazdów innemu użytkownikowi SafeFleet Portal