Przycisk alarmowy

  • Post author:
  • Post published:27 września 2021
  • Post category:

Przycisk umożliwia wysłanie sygnału w sytuacji nadzwyczajnej, np. zagrożenia. Administrator floty otrzymuje komunikat w formie SMS, e-maila lub bezpośrednio w aplikacji. Przycisk jest instalowany w dogodnym dla kierowcy miejscu.

Czytaj dalejPrzycisk alarmowy

HU-GO

  • Post author:
  • Post published:3 sierpnia 2021
  • Post category:

Elektroniczny system poboru opłat drogowych na Węgrzech, wprowadzony 1 lipca 2013 r. HU-GO w ofercie SafeFleet - więcej informacji [tutaj]

Czytaj dalejHU-GO

BGTOLL

  • Post author:
  • Post published:3 sierpnia 2021
  • Post category:

Elektroniczny system poboru opłat drogowych w Bułgarii, wprowadzony 1 marca 2020 r. BGTOLL w ofercie SafeFleet - więcej informacji [tutaj]

Czytaj dalejBGTOLL

e-TOLL

  • Post author:
  • Post published:3 sierpnia 2021
  • Post category:

Elektroniczny system poboru opłaty za przejazd po płatnych odcinkach dróg w Polsce, uruchomiony w czerwcu 2021 r. Zastąpił dotychczasowy system viaTOLL. e-TOLL w ofercie SafeFleet - więcej informacji [tutaj]

Czytaj daleje-TOLL

Użytkownik

  • Post author:
  • Post published:2 sierpnia 2021
  • Post category:

Czy można nadać status użytkownika klientowi? Tak. W SafeFleet jest kilka opcji dzielenia się pozycją pojazdu ze wskazanymi podmiotami, np.: można dodać użytkownika z ograniczonymi prawami dostępu; można utworzyć link…

Czytaj dalejUżytkownik

Umowa

  • Post author:
  • Post published:2 sierpnia 2021
  • Post category:

Jaki jest minimalny okres umowy? Umowy zawierane są na minimum 12 miesięcy.

Czytaj dalejUmowa

Sprzęt

  • Post author:
  • Post published:2 sierpnia 2021
  • Post category:

Co jest niezbędne, by mieć dostęp do usług SafeFleet? Wystarczy dostęp do Internetu na urządzeniu stacjonarnym lub mobilnym. Przygotowaliśmy także aplikację fliGo, w wersji na Android i iOS.

Czytaj dalejSprzęt

Serwis

  • Post author:
  • Post published:2 sierpnia 2021
  • Post category:

Czy SafeFleet ma dział serwisowy? Tak, mamy dział wsparcia technicznego, który udziela niezwłocznych odpowiedzi każdemu klientowi, który zgłosi problem przy pomocy SafeFleet Portal. Można również wysłać pytania na adres e-mail: support@safefleet.eu lub…

Czytaj dalejSerwis